عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
هیئت الشعرا با سخنرانی حجت الاسلام موسوی مطلق در مجمع شاعران اهل بیت برگزار شد
حضرت ام کلثوم جلوه های مظلومیت زیادی دارد باید این هم بیان کنم که بر روی خطبه حضرت ام کلثوم کم کارشده است. بین این چهار فرزند مظلوم تر از همه بود و در قصه کربلا در هیچ جا غایب نبود...

گزارش تصویری مجمع شاعران اهل بیت

عقیق: اولین مراسم هیئت الشعرا در سال 93سه شنبه گذشته مصادف روز وفات حضرت ام کلثوم سلام الله علیها در مجمع شاعران اهل بیت برگزار شد.

این مراسم که از نماز ظهر شروع شد، با سخنرانی حجت الاسلام موسوی مطلق و شعرخوانی شاعران در مدح یا رثای اهل بیت ادامه پیدا کرد.

در پایان مراسم هم  یکی از مداحان اهل بیت مداحی کرد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام موسوی مطلق را بخوانید؛

*درکتاب تاریخ طبری اهل سنت نقل شده است روزی بر سر  یک زره  که برای امیر المومنین هم بود دعوا شد . مردم گفتند بروید پیش قاضی. وقتی رفتند قاضی گفت شما شاهدی داری؟ امیر المومنین امام حسن و حسین را آوردند قاضی گفت این درست نیست فرزندان شما را نمی توان به عنوان شاهد قبول کرد و بعد امام علی آن قاضی را تبعید کرد به شهر دیگری وگفت: پیامبر خدا به من خطاب کرد تو سید شباب اهل جنت هستی بعد تو حرف من را باور نداری من حاکم مسلمین هستم تو چرا حرف من را باور نداری و بعد آن قاضی به محضر امام حسن امد و گفت وساطت کن پدرت مرا عفو کند امام حسن هم کریم اهل بیت است نزد امام علی رفت و امام علی فرمود پسرم من این مرد را  به خاطر تو می بخشم. این داستان را تعریف کردم که ببینید که چگونه یک داستان را بصورت اشتباه در این کتاب نقل کرده است.

* دکتر شهیدی کتابی دارد به نام تاریخ تحلیلی اسلام . انشالله که خدا این مرد را ببخشد. اشتباه حرف زده. سه خط در مورد امام زمان (عج) نوشته است از اول تا اخر تحریف است.

*بعضی ها میگویند حضرت زینب خودش را انداخته در دریا و وقتی می پرسیم چه کسی گفته است؟ می گویند فلان آقا. بر چه اساسی این حرف را می زنند؟ برادران هر حرفی را به راحتی قبول نکنید. از کسی که داستانی را می شنوید مستند تاریخی و مدرک  بخواهید.

*حضرت ام کلثوم جلوه های مظلومیت زیادی دارد باید این هم بیان کنم که بر روی خطبه حضرت ام کلثوم کم کارشده است. بین این چهار فرزند مظلوم تر از همه بود و در قصه کربلا در هیچ جا غایب نبود و در همه ی صحنه های مصیبت حضور داشته است .

 

 

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
2
1
شما کی باشی که بخوای در مورد دکتر شهیدی نظر بدی؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
0
1
با مداح حاج اصغر زنجانی و حاج ابوذر بیوکافی برگزارشد
چه جلسه ای شد
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
1
عذر میخوام ولی شما خودت بی سند دکتر شهیدی رو متهم نمودی، ایشون از محققین برجسته ایران و فراتر از آن در جهان اسلام هستند و از طرفی کجا راجب حضرت ام کلثوم صحبت کردید تا ما راجع به این شخصیت والا مقام آگاهی داشته باشیم؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین