عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
استاد موسسه آموزش عالی امام رضا(ع)
امام خمینی(ره)، به تشیع حیات جدیدی بخشید و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، اندیشه های شیعی در سراسر جهان گسترده شده و این مسئله، وهابیت سردرگم کرده است.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمدی با اشاره به مقام حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: سیره صدیقه طاهره(س) در همه ابعاد زندگی برای ما سرمشق و الگوست .

عضو هئیت علمی جامعة المصطفی(ص) با بی نظیر خواندن دفاع حضرت زهرا(س) از ولایت، گفت: دفاع جانانه آن حضرت از ولایت، الگویی برای مدافعان حریم ولایت است .

استاد موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) در ادامه با اشاره به جایگاه امام خمینی (ره)، گفت: امام راحل، به تشیع حیات جدیدی بخشید و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، اندیشه های شیعی در سراسر جهان گسترده است .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمدی با اشاره به دستپاچگی وهابیت از رشد تشیع در جهان، بیان داشت: جریان حق همیشه دارای مدیریتی الهی است، چرا که اگر این گونه نبود باید نام بنی امیه می درخشید، در صورتی که نام اهل بیت(ع) مانند ستاره های درخشان، در جهان جلوه گر است .

وی با بیان این که نام سید حسن نصرالله در دنیای عرب درخشیده است، ابراز داشت: انتخاب دبیرکل حزب الله به عنوان "شخصیت سال لبنان" با نظر سنجی از مردم این کشور، از برکات امام(ره) و تلاش های این فقیه مجاهد بوده است؛ البته این مسئله باعث عصبانیت دشمنان تشیع شد.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: دکتر تیجانی در کتاب های "اول مظلوم عالم" و "سفرها و خاطره ها"، بیان می کند که علویان سوریه حقیقتا شیعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمدی در پایان تصریح کرد: خدمت امام راحل به تشیع غیرقابل توصیف است و به برکت انقلاب اسلامی، میلیون ها پیرو اهل بیت(ع) در جهان وجود دارد.

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین