عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
معاون قرآن و عترت ضمن تأکید بر کیفی نمودن برنامه ها و کم کردن زمان برگزاری نمایشگاه قرآن، گفت: پنج روز نخست نمایشگاه برای تسهیل بازدیدکنندگان شهرستانی مقرر شده است.

عقیق: حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی در جلسه ای که عصر روز گذشته در محل معاونت قرآن و عترت تشکیل شد، ضمن تعیین زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 25 شعبان تا 15 رمضان به مدت 20 روز، تبیین کرد: پنج روز نخست قبل از ماه مبارک رمضان  این نماشگاه برای بازدیدکنندگان شهرستانی مقرر شده است.

حشمتی ضمن تأکید بر استفاده از ایده ها و خلاقیت های قرآنی، تسریع در تشکیل ستاد خبری برای نمایشگاه قرآن را لازم دانست.

در این جلسه همچنین حاضرین به بیان پیشنهادهای خود پرداختند و نظرات خود را در مورد هر چه باشکوهتر برگزار شدن این نمایشگاه معنوی بیان داشتند. از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه، استفاده از منابع و ظرفیت های دستگاه های دولتی و شهرداری تهران به منظور تبلیغات و زیبا سازی شهر و نیز استفاده از جلوه های بصری برای برپایی بهتر نمایشگاه بود. از دیگر بحثهای مطرح شده در این جلسه، بررسی ضعفها و آسیب شناسی نمایشگاه قبل بود.
ضرغامی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از تشکیل جلسۀ شورای سیاست گذاری و نیز ستاد اجرایی نمایشگاه در هفتۀ آینده خبر داد.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین