عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
مدرس حوزه و دانشگاه قم گفت: رعایت حجاب و عفاف از جمله ویژگی های حضرت زهرا (س) است و ایشان حجاب خود را با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی حفظ می کردند.

عقیق: حجت الاسلام عبدالله امیری وحیدی، مدرس حوزه و دانشگاه قم در سخنرانی نمازجمعه این هفته همدان گفت: ایام فاطمیه، فرصتی برای بیان حدیث غربت حضرت زهرا(س) است و نه تنها شیعه و جهان اسلام، بلکه همه عالم به حضرت فاطمه (س) به عنوان ام الائمه و ام ابیها مدیون هستند.
 

وی افزود: رعایت حجاب و عفاف از جمله ویژگی های حضرت زهرا (س) است و ایشان حجاب خود را با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی حفظ می کردند که این مهم بیانگر شان و منزلت یک بانوی کامل اسلامی است.
 

وی تصریح کرد: زهرای مرضیه با پوشش مقنعه بلند و پوشش کامل به زنان عصر جاهلیت ثابت کرد که این نوع حرکت و آمدن آنها در جامعه اشتباه است.
 

حجت الاسلام امیری وحیدی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید، گفت: باید همواره راهرو این بانوی بزرگ بوده و سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
 

مدرس حوزه و دانشگاه قم ابراز کرد: اگر امروزه خواستار پیاده کردن سبک زندگی حضرت زهرا (س) هستیم باید برای فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.
 

وی تصریح کرد: جامعه امروز به شدت نیازمند شناخت حضرت زهرا (س) است و باید قشر جوان امروز بویژه دختران و بانوان ما با شناخت آن حضرت به ویژگی های آن پی برند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین