عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
فرآيند اعزام دانشگاهيان به عمره از ۷ تا ۱۲ فروردين ماه با اعزام اساتيد ۱ و ۲ نفره به سرزمين وحي آغاز مي‌شود و سپس دانشجويان متاهل و اساتيد سه نفره از ۱۲ فروردين ماه تا ۸ ارديبشهت اعزام مي‌شوند و پسران مجرد نيز از ۸ تا ۲۹ ارديبهشت ماه راهي سرزمين وحي خواهند شد.
عقیق: معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: اعزام دانشگاهيان به سرزمين وحي از هفتم فروردين ماه سال ۹۳ آغاز مي‌شود و تا ۲۹ ارديبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

محمد زارع افزود: فرآيند اعزام دانشگاهيان به عمره از ۷ تا ۱۲ فروردين ماه با اعزام اساتيد ۱ و ۲ نفره به سرزمين وحي آغاز مي‌شود و سپس دانشجويان متاهل و اساتيد سه نفره از ۱۲ فروردين ماه تا ۸ ارديبشهت اعزام مي‌شوند و پسران مجرد نيز از ۸ تا ۲۹ ارديبهشت ماه راهي سرزمين وحي خواهند شد.

وي افزود: ۱۷ هزار دانشجو و استاد در اين دوره به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند كه اين دانشگاهيان به مدت ۱۰ روز يعني ۵ روز در مدينه منوره و ۵ روز در مكه مكرمه حضور خواهند داشت.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان همچنين در خصوص اعطاي تسهيلات به زائرين دانشجو گفت: ستاد عمره در حال پيگيري براي اختصاص وام به زائرين دانشجوست و به محض آنكه دستور مساعدي در اين زمينه از سوي بانك عامل صادر شود، از طريق سايت لبيك به زائرين اطلاع رساني خواهد شد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین