عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵
"شهادت فرزند برومندتان رزمنده بسیجی فداکار و فدایی حضرت ولی‌عصر(عج)، شهید ابوالفضل شیروانیان که در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور استان اصفهان را جریحه‌دار کرد".

عقیق: رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در پیامی ضمن تسلیت شهادت «ابوالفضل شیروانیان» مدافع حرم حضرت زینب(س)٬ اظهار داشت: شهادت فرزند برومندتان رزمنده بسیجی فداکار و فدایی حضرت ولی‌عصر(عج)٬ قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور استان اصفهان را جریحه‌دار کرد.
»سردار بهمن کارگر» در ادامه آورده است: بی‌شک جهاد و خیزش برای احیای دین الهی‌،حراست از کیان اسلامی و حمایت از مظلومان پیشینه‌ای درخشان در میان امت اسلامی دارد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

شهادت فرزند برومندتان رزمنده بسیجی فداکار و فدایی حضرت ولی‌عصر(عج)، شهید ابوالفضل شیروانیان که در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور استان اصفهان را جریحه‌دار کرد.

بی‌شک جهاد و خیزش برای احیای دین الهی‌، حراست از کیان اسلامی و حمایت از مظلومان پیشینه‌ای درخشان در میان امت اسلامی دارد و یقینا تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در فرهنگ و تفکر بسیحی ملت ایران ستودنی و خدشه‌ناپذیر بوده و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع‌مقدس به اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها دست یافتند و امروز به لطف الهی و برکت آن ایثارگری‌ها ایران اسلامی‌،امن‌ترین‌،مقتدرترین و اثرگذارترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

اینجانب شهادت افتخارآمیز این بسیجی مخلص ولایت را که با احساس مسئولیت شرعی و انقلابی‌، شجاعانه در ترویج آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و حضرت امام خیمنی(ره) تلاش کرد و جان عزیز خویش را ایثار و فدا کرد به محضر حضرت بقیه‌الله٬ مقام معظم رهبری (مدظله)٬ خانواده محترم این شهید و مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را از خداوند شاهد و رحمان برای آن شهید مسئلت دارم.

منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین