عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
دارندگان فیش‌های عمره از اولویت یک تا ۳۰۰ می‌توانند از فردا چهارشنبه، ششم آذرماه، با مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به عمره مفرده سال ۹۳-۹۲ ثبت‌نام کنند.
ثبت نام عمره
عقیق: دارندگان فیش‌های عمره مفرده از اولویت یک تا 300 می‌توانند از فردا چهارشنبه، ششم آذرماه، با مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به عمره مفرده سال 92 93 ثبت‌نام کنند.

19 استانی که دارندگان فیش عمره مفرده در آنها می‌توانند از فردا به مدت یک هفته ثبت‌نام خود را قطعی کنند شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویر‌احمد، لرستان، گیلان، مازندران، همدان، گلستان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی است.

ثبت نام در استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین از روز هشتم آذر ماه آغاز می شود.

در عمره سال جاری 18 گروه قیمتی در اختیار متقاضیان قرار دارد که با توجه به کاهش قیمت‌ها، قیمت عمره مفرده در کمترین میزان یک میلیون و 700 هزار تومان و در بیشترین میزان دو میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.

ظرفیت اعزام به عمره مفرده سال جاری بر اساس اعلام رئیس سازمان حج و زیارت 63 درصد افزایش یافته و به تعداد 850 هزار نفر رسیده است و در همین راستا در صورت عدم تکمیل ظرفیت اعزام، اولویت‌های ثبت‌نامی بعدی از سوی سازمان حج و زیارت دعوت به ثبت‌نام می‌شوند.

با برنامه ریزی صورت گرفته از اول دی ماه تا 23 اسفندماه امسال، 371 هزار و 200 نفر و در ایام تعطیلات نوروز سال 1393، 60 هزار و 580 نفر در مرحله اول اعزام‌های عمره مفرده به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.
این در حالی است که هم اکنون هفت میلیون و 730 هزار نفر متقاضی ثبت نام در نوبت تشرف عمره قرار دارند که براساس اولویت‌های اعلام شده به این سفر معنوی مشرف می شوند.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان اولویت‌های 1 تا 300 بانک ملت که در ثبت‌نام عمومی سال 1387 شرکت نموده و کارت ثبت‌نامی معتبر در دست دارند و آن دسته از دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی ثبت‌نامی تا 5 فروردین ماه 1380 که برابر اطلاعیه‌ها و فراخوان سازمان نسبت به تبدیل قبوض مذکور به سپرده‌گذاری جدید اقدام نموده و اینک کارت ثبت‌نامی جدید در دست دارند ، مشمول تشرف در مرحله اول اعزام ها هستند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین