عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
شبکه تهران به مناسبت سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) ویژه برنامه‌های متعددی از جمله سوگواره، نغمه عشاق، پیرغلامان عشق در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پخش می‌کند.
عقیق: شبکه تهران به مناسبت سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) ویژه برنامه‌های متعددی را در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی برای عزاداران تدارک دیده است.

برنامه زنده «بوسه‌گاه عرش» در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در دو نوبت صبح ساعت 10 تا  12:30 و شب ساعت 21 از شبکه تهران پخش می‌شود.

ویژه برنامه زنده «بوسه‌گاه عرش» در نوبت صبح در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به پوشش تصویری مراسم عزاداری، سینه زنی و روضه‌خوانی هیات مذهبی در شهر و استان تهران مانند میدان امام حسین(ع)، امامزاده صالح (ع) تجریش، حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) می‌پردازد و ارتباط مستقیم و زنده‌ای نیز با کربلای معلی برقرار می‌کند. آیتم‌های مقتل خوانی، وله‌های نوحه خوانی و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است که با اجرای مجید یراق بافان و  تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی روی آنتن می رود.

این برنامه در روز عاشورای حسینی نماز ظهر و عصر عزاداران حسینی را به طور زنده به تصویر می‌کشد.

این ویژه‌برنامه در شب‌های تاسوعا و عاشواری حسینی نیز در ساعت 21 ازشبکه تهران پخش می‌شود که حجت الاسلام علی ثمری به عنوان کارشناس مذهبی برنامه در شب تاسوعا به معرفی شخصیت والای حضرت ابوالفضل (ع) و در شب عاشورا به معرفی سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) می‌پردازد .

برنامه‌های سوگواره، نغمه عشاق، دلدادگان حسینی، پیرغلامان عشق، آیه‌های سرخ، حج بی انتها، نینوائیان،تسبیح فرات و ... نیز در جدول پخش برنامه‌های محرمی شبکه تهران در دهه اول  قرار دارد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین