عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
همزمان با ایام محرم و با هدف افزایش سطح سلامت روحی و معنوی شهروندان ویژه برنامه های فرهنگی و سلامت درخانه های سلامت و مساجد و حسینیه های منطقه۳ تهران با محوریت عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود.
عقیق: همزمان با ایام محرم و با هدف افزایش سطح سلامت روحی و معنوی شهروندان، ویژه برنامه های فرهنگی و سلامت در خانه های سلامت و مساجد و حسینیه های منطقه 3 تهران با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) برگزار میشود. این برنامه ها از تاریخ 15 الی27 آبان ماه با عناوینی چون نقش تربیتی مراسم عزاداری عاشورا بر روی کودکان و نوجوانان، کارگاه معنویت و اثار آن بر آسایش روان، بهداشت فردی و محیط در ایام محرم، کسب انرژی از مکتب امام حسین (ع)، کارگاه آموزشی نذورات در محرم و مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، آموزش بهداشت مساجد در محرم ویژه نمازگزاران، بهداشت روان و مفاهیم و ترجمه قران کریم در سلامت در مساجد، حسینیه ها و سرای محلات برگزار می شود.

بر اساس این گزارش آموزش تغذیه بیماران دیابتی ویژه نمازگزاران، سخنرانی در باب رسالت امام حسین درروز عاشورا، سلامت خانواده از دیدگاه ائمه (ع)، بخشش درمانی، خانواده از دیدگاه امام حسین ( ع )، شعر عاشورایی و بررسی ادبیات عاشورایی، محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های مذهبی و آموزشی در ایام محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان است.

گفتنی است ایستگاه تست قند خون و فشار خون در سرای محلات، تعدادی از مساجد و حسینیه ها و بوستان دکتر شریعتی نیز از سوی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 3 پیش بینی شده است.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین