عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی؛
رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد. در این رویداد، ۱۵۰ آشپز و چای‌ریز هیأت تقدیر می‌شوند.

عقیقف:رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد.

در سومین دوره برگزاری این رویداد، آشپزها و آبدارچی‌های پیشکسوت هیأت‌های مذهبی تجلیل و تکریم خواهند شد. در این رویداد سراسری، بالغ بر ۱۵۰ نفر از پیشکسوتان عرصه‌ هیأت و روضه‌ اهل بیت علیهم‌السلام، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت.

در استان‌های مختلف، منتخبان، از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولین مرتبط با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا علیه السلام، به ایشان اهدا خواهد شد.

۱۵۰ پیرغلام حسینی کشور تجلیل می‌شوند

در تهران، مراسم افتتاحیه این آیین، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در خیابان شهید مصطفی خمينی، چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، چهره‌های شاخص جریان ستایشگری اهل‌بیت علیهم السلام و جمع کثیری از پیرغلامان و پیشکسوتان مجالس حسینی نیز حضور خواهند داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین