عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
فیلم|
حاج مهدی رسولی گفت: همه دشمنان بدانند کسی هم که نمی‌خواهد رأی دهد هم با ماست، این فرد نه از امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی، روح حاج قاسم سلیمانی و ... خسته نیست و نگذشته است بلکه گلایه دارد.

عقیق: حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم امام رضا(ع) درخصوص مشارکت در انتخابات اظهار داشت: هیچ ملتی در طول تاریخ مانند ملت ایران، از رهبران خودش آفرین نگرفته است اما شما گرفتید. امیرالمومنین(ع) در کوفه سر امت خود داد زد اما امام خمینی(ره) از شما راضی بود و از دنیا رفت.

وی افزود: امروز هم رهبر انقلاب، زمانی که به مردم می‌رسد، آفرین و باریکلا می‌گوید. مردم ایران پیش حضرت زهرا(س) روسفید هستند.

رسولی با بیان اینکه شما تصور می‌کنید، امروز که رهبر انقلاب می‌فرماید در انتخابات شرکت کنید از سر ضعف است؟ گفت: این از سر ضعف نیست. چه زمانی از این سید ضعف دیدید که این دومین بار باشد؟ از سر معجزه مردم است.

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه فرق امام خمینی(ره) با دیگران این بود که به امت خود اعتماد و اعتقاد داشت، تصریح کرد: در روزهای نخست برخی از آقایان به ظاهر بزرگتر خدمت ایشان می‌رسیدند و می‌گفتند، آقای خمینی(ره)  در قم چکار می‌کند؟ در را باز کرده است و مردم و کوچه و بازار با او دیدار می‌کند اما به ما سیاسیون و اهل علم وقت نمی‌رسد. آن زمان امام به آنها فرمود که فرق شما با خمینی در همین است.

وی گفت: هرکس دیگری بود با سیاسیون و دیگران دیدار می‌کرد اما امام به امت خود اعتقاد داشت، بخاطر همین مردم سالاری دینی در این مملکت شکل گرفت. حتی کسی هم که نمی‌خواهد رأی دهد، همه دشمنان بدانند که او هم با ماست.

رسولی تصریح کرد: این فرد نه از امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی، روح حاج قاسم سلیمانی و ... خسته نیست و نگذشته است بلکه گلایه دارد. می‌گوید من را بازی ندادند اما به او هم می‌گویم: می‌خواهی در کدام صف بایستی؟ ببین چه کسانی نمی‌خواهند رأی دهند؟ خارج‌نشین، مخالف با این حرم، مخالف با خون حاج قاسم و ... نمی‌خواهد رأی دهند.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: من هم مانند تو نسبت به خیلی از ندانم‌کاری‌ها در این مملکت حرف دارم و ناراحت هستم اما عزیز دلم همان‌هایی که نخواستند مردم را در اقتصاد بازی دهند؛ همان‌هایی که حرف آقا را سال‌ها گوش ندادند؛ البته اقلیتی هستند و چپ و راست هم ندارد. همه آنها، خارج‌نشین و داخل‌نشین، نفوذی و آن فردی که نمی‌فهمد چه چیزی منفعتش هست، نمی‌خواهند تو رأی دهی!

وی در پایان خاطرنشان کرد: به میدان بیا و محکم بایست. پشت رهبر انقلاب باید بایستیم. حاج قاسم این آقا را به ما وصیت کرده و رفته است. این آقا را حاج قاسم به ما سپرده و رفته است. خدایا به حق امیرالمومنین(ع) در این امتحان ملت ما را دوباره پیروز کن.

فیلم این سخنان را ببینید:

تعداد بازدید : 162

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین