عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
حجت الاسلام اجاق نژاد خبر داد:
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با هماهنگی و توافق صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران بناست پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۱۷ بهمن‌ماه در این مسجد به خاک سپرده شود.

عقیق:حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد تولیت آستان مقدس جمکران در گفت‌وگویی اظهار داشت: با هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مسؤولان معراج شهدا، مقرر شد پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران تدفین شود.

وی افزود: بناست مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهدا روز ۱۷ بهمن‌ماه برگزار شود و پیکرها بر دستان منتظران ظهور امام زمان(عج) و عاشقان مهدویت تشییع و در صحن اصلی جمکران به خاک سپرده شود.

 ۲۵۰۰ نفر در مسجد جمکران معتکف شدند

اجاق‌نژاد با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف امسال در مسجد مقدس جمکران گفت: امسال شاهد یکی از بزرگترین مجالس اعتکاف در جمکران بودیم که بیش از ۲۵۰۰ نفر در این مسجد معتکف شدند که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع براساس اعلام مسوولین ۲۷ هزار نفر در سراسر قم معتکف شدند که ۲۵۰۰ از آن در جمکران بودند، گفت: برنامه‌ها و اقدامات مسجد همزمان با برگزاری اعتکاف پابرجا بود و الحمدالله توانستیم، فضای معنوی بسیار خوبی را در مسجد برای معتفکین رقم بزنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین