عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
پنج شنبه ۱۴ دی‌ماه:
اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» به همراه دومین عصر شعر و نغمه پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

عقیق: اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» با هدف معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان پنچشنبه ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 این سوگواره در ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه(س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه(س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه(س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار شد که در هر به برگزیدگان هدایای نقدی ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در مجموع ۲۹۳ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که توسط محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند و برگزیده‌ها مشخص شدند.

در مراسم اختتامیه علاوه بر معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان، دومین عصر شعر و نغمه با عنوان «معجزه مادری» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سوگواره نوحه «معجزه مادری» به همت کانون نغمه‌پردازی خوشدل و با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین