عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
خاطره حاج مهدی سلحشور از نرسیدن آب به رزمندگان در شلمچه:
حاج مهدی سلحشور با حضور در برنامه به افق فلسطین گفت: صهیونیست‌های یزید صفت، تانکر آب را هم منفجر می‌کنند، تانکری که می‌خواست برای کودکان تشنه و منتظر غزه، آب ببرد؛ یزیدی‌ها در همه عالم همینگونه بودند.

عقیق:حاج مهدی سلحشور با حضور در برنامه به افق فلسطین گفت: صهیونیست‌های یزیدصفت، تانکر آب را هم منفجر می‌کنند، تانکری که می‌خواست برای کودکان تشنه و منتظر غزه، آب ببرد؛ یزیدی‌ها در همه عالم همینگونه بودند. در هر بُرهه تاریخ، تقابل حسینیان و یزیدیان بوده و ما هم باید یک طرف بایستیم؛ حالا یک طرف دولتی غاصب و اشغالگر قرار گرفته که خوی درندگی‌اش از همه حیوانات درنده بیشتر است و یک طرف مردمی مظلوم، و ما نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم.

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 27

در ادامه برنامه حاج مهدی سلحشور از افرادی که بحث جنگ را پیش می‌کشند گلایه کرد و گفت: تردید نکنید اگر پایش بیفتد، مردم ایران ثابت قدم‌تر از هر کسی، در میدان خواهند بود ولی افرادی معلوم الحال نسبت به این مسئله شبهه وارد می‌کنند، به آنها خیلی گلایه داریم، همان کسانی که در یک تظاهرات دوران قبل از انقلاب شرکت نکرده‌اند و زمان جنگ از 70 کیلومتری اندیمشک هم رد نشدند، اینها همان افرادی هستند که اگر مسئله‌ای بشود زودتر از همه کم می‌آورند. آنها دوگانه مردم و حاکمیت را مطرح می‌کنند که مردم آسیب می‌بینند و حاکمیت مصون است؛ اگر منظورشان امامین انقلاب است که امام راحل زمان جنگ به پناهگاه نمی‌رفت و حضرت آقا هم زمان جنگ، خودشان و فرزندانشان در جبهه بودند.

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 8

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین