عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
حجت الاسلام باباخانی:
حجت الاسلام بابلخانی گفت: بین تمام مجموعه‌های فرهنگی کشور، رهبر انقلاب جهاد تبیین را به دوش هیأت‌ها قرار داده‌اند. ایشان قریب به ۲٠٠ بار در دوسال گذشته به این موضوع پرداختند و بر اهمیت جهاد تبیین اشاره داشتند. ما با آنچه که رهبری انتظار دارند فاصله زیادی داریم.

عقیق: حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی صبح امروز پنجشنبه 18 آبان‌ماه در دومین روز همایش هم‌اندیشی ۷ شبکه فعال هیأت و مداحی استان‌ها با عنوان «میان داران جهاد ۲» با حضور دبیران شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت، رؤساء شورای هیأت‌های مذهبی کشور،‌ رؤساء کانون‌های فرهنگی، تبلیغی کشور، رؤساء کانون مداحان کشور، سرپرست‌های کانون مداحان بانوان کشور، نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی و مسئولین اداره تشکل‌های دینی در تهران اظهارداشت: روش جدیدی که برای مجامع تخصصی درنظر گرفته شده با هدف هم‌افزایی و افزایش هناهنگی بین هیأت‌ها و تشکل‌های دینی است.

وی افزود: بین تمام مجموعه‌های فرهنگی کشور، رهبر انقلاب جهاد تبیین را به دوش هیأت‌ها قرار داده‌اند. ایشان قریب به ۲٠٠ بار در دوسال گذشته به این موضوع پرداختند و بر اهمیت جهاد تبیین اشاره داشتند. ما با آنچه که رهبری انتظار دارند فاصله زیادی داریم.

بانوان در جهادتبین می‌توانند نقش‌بی‌بدیلی ایفا کنند

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که دشمن فعالیت می‌کند و قلب‌ها مورد هجوم تیرهای سهمناک آنان است، رسالت زینبی ما پابرجاست، گفت: در این راستا استفاده از زبان هنر و رسانه مدد رسانن برای انجام این رسالت است

باباخانی با بیان اینکه در آستانه فاطمیه هستیم، گفت: در طول تاریخ، نقش زنان در این جهاد بزرگ، یعنی جهاد تبیین مثل حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) بی‌بدیل است. امید است بانوان ما امروزه با تمسک و توسل به این دو بزرگوار، این رسالت را به انتها برسانند. امید است در فاطمیه امسال با توجه به موشکباران غزه و اتفاقات منطقه، با یک برنامه‌ریزی و هناهنگی مناسب وظیفه خود را انجام دهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین