عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:
حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: عملیات طوفان الاقصی اتفاق خیلی بزرگ و منحصر به فردی است و زمان می‌برد تا اهل فن بخواهند جوانب گوناگون این حادثه بزرگ را تحلیل کنند.

عقیق: حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در جلسه شرح و تفسیر صحیفه سجادیه در مجموعه فرهنگی سرچشمه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد اظهار داشت: این موفقیت کم نظیر بلکه بی‌نظیر که در منطقه مقاومت با همت جوانان مجاهد فلسطین به حمدالله شکل گرفت و مشمول نصرت الهی شد. عملیات طوفان الاقصی اتفاق خیلی بزرگ و منحصر به فردی است و زمان می‌برد تا اهل فن بخواهند جوانب گوناگون این حادثه بزرگ را تحلیل کنند.

وی افزود: در تاریخ مبارزات ملت فلسطین این یک نقطه عطف است بلکه در تاریخ منطقه در جریان مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقابله با این رژیم خبیث منحوس پلید این یک اتفاق منحصر به فرد است. از نظر تحقیر رژیم صهیونیستی، از نظر لطمه به حیثیت آنها، لطمه به قدرت آنها، لطمه به آبروی نداشته آنها، خلاصه در سطح بین‌الملل آنها را وارد یک عالم جدیدی کرد. از این به بعد وضعیت منطقه و مبارزه با رژیم صهیونیستی را می‌توان به قبل از طوفان الاقصی و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد. عملیات به این وسعت با این خصوصیات آن هم از غزه، درست در منطقه‌ای که کاملاً تحت اشراف رژیم صهیونیستی است، غزه یک زندان بزرگ است کاملاً در محاصره است از آنجا این اتفاق سازماندهی و برنامه‌ریزی شود حیرت‌آور است.

حاج علی اکبری اضافه کرد: خود صهیونیست‌ها متحیر هستند که چگونه ممکن است این اتفاق رخ دهد و دچار چنین خسارتی شوند و تعداد زیادی کشته و اسیری دهند! بی سابقه است مناطقی از آنها تصرف شود و نیروهای فلسطینی بتوانند وارد شهرک‌های اشغالی شوند. شهرک‌هایی که همه از پادگان است و خانواده‌های صهیونیست‌ها همه مجهز و مسلح هستند. اسم آن شهرک است در واقع این شهرک‌ها مرکز صهیونیست‌های تبهکار است. برای آنها یک کابوس است که جریان مقاومت فلسطین بتواند وارد این شهرک‌ها شود. زمانی که یک فلسطینی اقدام به عملیات استشهادی در این شهرک‌ها می‌کرد و چند نفر را به درک واصل می‌کرد از آن به عنوان یک فتح یاد می‌شد، اما در این عملیات فلسطینی‌ها توانستند به طور گسترده وارد این منطقه شوند و ضربه سنگینی به آنان وارد کنند؛ عملیات طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: رژیم صهیونیستی بنا داشت یک ضربه جدی به مقاومت بزند اما با این عملیات غافلگیر شد. سازماندهی متفاوت جبهه مقاومت مانند فرماندهی، لجستیک، پشتیبانی‌هایش، فناوری‌هایش و غیره بسیار حائز اهمیت است. این نوع فناوری‌ها و موشک‌ها در غزه تولید می‌شود چرا که امکان ورود این ابزار وجود ندارد، غزه منطقه‌ای بسته است و جوانان فلسطینی خود به این فناوری دست یافته‌اند. خودشان آنجا تولید می‌کنند و همانجا این طوفان را برپا کردند و دنیا را به شگفتی درآوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدبخت آمریکا است که حالا می‌خواهد به وسیله این رژیم صهیونیستی پلید منافع خودش را در منطقه حفاظت کند حال همه باید جمع شوند این سگ زنجیره‌ای را که به این بدبختی مبتلا شده است را نجات دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین