عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
در یادداشتی عنوان شد:
حاج حسین سازور مداح سرشناس کشورمان در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

عقیق: حاج حسین سازور مداح سرشناس کشورمان در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

سازور: قوه قضائیه با سیاسیون و رسانه‌های طرفدار اسرائیل برخورد کند

در بیانیه حسین سازور آمده است: رژیم جعلی وکودک‌کشِ صهیونیستی که در واپسین سال‌های عمر خود قرارگرفته است، از حملات مجاهدانه نیروهای مقاومت، چنان به وحشت افتاده که غزه بی‌پناه را با هرآنچه در اختیار دارد، وحشیانه‌تر از همیشه، مورد تهاجم قرار داده است. پیکر بی‌جان زنان و مردان و کودکانِ مسلمان و بی‌پناه، از زیر ساختمان‌های ویران شده از بمباران‌های پی‌درپی، قلب هر انسانی را آتش می‌زند.

سران صهیونیست و جنایتکار آمریکا، این وحشی‌ترین خونخواران کره خاکی، باحمایت و تجهیز سگ هار منطقه از یک طرف و سران بی‌غیرت اکثر کشورهای عربی از طرف دیگر و نیز امپراطوری رسانه‌ای دنیا که دراختیار چپاولگران خبیث آن‌هاست،همه و همه بر مظلومان مسلمان فلسطینی، تاخته‌اند.

آن‌ها که تکلیفشان معلوم است، اما این درد را کجا ببریم که بعضی از سیاسیون و رسانه‌های کشور ما، با این دشمنان قسم خورده، هم آوا و هم جهت شده‌اند و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند؟!

ازمسئولین امنیتی و قوه قضائیه، انتظار است که با این جریانِ همسو با وحشیان تاریخ که لکه ننگی در کشور عزیز و مقتدرِ ما هستند، برخورد جدی و شدید کند.

ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی: امروز یاری و پشتیبانی و بالاخص دعای خاضعانه به درگاه خداوند متعال، برای مجاهدان مسلمانی که قهرمانانه و مظلومانه با دشمن بشریت در حال نَبردند، تماماً درمنظر و چشم مبارک آقا و مولایمان، حضرت مهدی(عج) قرار دارد و از حضرتشان عاجزانه می‌خواهیم که با انفاس قدسیه و دعای خیر خود، پیروزی کامل لشکر اسلام بر صهیونیست جهانی و سلامتی و اقتدار رهبر عزیز و ملت سربلند ایران اسلامی را از خداوند قادر متعال مسئلت نمایند.

به امیدپیروزی نهائی اسلام برکفرجهانی
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیهً والنصر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین