عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
قالیباف در صحن مجلس:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همواره و از اول انقلاب و حتی پیش از انقلاب اسلامی، فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده است.

عقیق: حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: این روزها شاهد مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران هستیم.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از مبارزه مظلومان در برابر مستکبران در همه نقاط جهان حمایت می‌کند. این روزها شاهد دد منشی رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم که انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی، از رؤسای مجالس سازمان کنفرانس اسلامی فوراً دعوت به عمل بیاورد تا راهکارهایی برای پایان دادن و جلوگیری از تکرار وحشی‌گری و دد منشی رژیم صهیونیستی اندیشیده شود.

در ادامه جلسه محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده، اظهار داشت: فلسطین موضوع امروز جهان اسلام است، البته همواره و از اول انقلاب و حتی پیش از انقلاب اسلامی، فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده، هست و خواهد بود.

وی بیان کرد: بدون شک حمایت لازم مثل همیشه از مردم فلسطین تا تحقق آرمان‌های آنان انجام خواهد شد و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با رؤسای کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و جنایات صورت گرفته علیه فلسطینی‌ها رایزنی کنیم و این موضوع در دستورکار قرار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین