عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
شیخ عیسی قاسم:
آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: عملیات طوفان الاقصی درس عبرتی برای دشمن صهیونیستی و کشورهای متمایل به عادی سازی روابط با این رژیم است.

عقیق: آیت الله شیخ عیسی قاسم در پی مجاهدت جبهه مقاومت در عملیات اخیر تصریح کرد: طوفان الاقصی مایه ذلت، ننگ و رسوایی دولت ناپایدار اسرائیل بود که با خدا و سول او در حال جنگ است و در پی فساد بر روی زمین می‌باشد.

وی افزود: اگر آنها خوب بیندیشند پی می‌برند که این عملیات که غرور آنها را شکست، درس بزرگی در آن نهفته است چرا که مقدمه‌ای بر طوفان عظیمی است که نابودی همیشگی آنها با آن محقق می‌شود و ان شاء الله همه آنها را از روی زمین بر می‌چیند. این عملیات درسی است برای دولت‌های حاکم بر ملت‌های مسلمان که تمایل به عادی سازی روابط با اسرائیل دارند، تا انگشت ندامت به دهان خود بگزند چرا که می‌خواهند از خدا و ملت مؤمن رویگردان شده و به خانه عنکبوت و خدایی دروغین روی آورند که ضعفش در برابر حمله مصمم عده‌ای از دلیرمردان مسلمان آشکار شده است.

رهبر نهضت شیعیان بحرین با تأکید بر اینکه پس از این عملیات، حفظ حرمت عادی‌سازان روابط و احساس ضعف جایی ندارد، افزود: درس دیگر این طوفان ویرانگر این است که ملت مؤمن و بزرگوار ما با هوشیاری و قاطعیت دریابند که بین این عملیات و بین پیروزی همه گیر چیزی جز این نیست که بر شعار واحد مبنی بر بازپس‌گیری فلسطین بر اساس توکل به خدا زیر پرچم ایمان متحد شوند.

وی افزود: امروز باید اعتماد ملت به پیروزی بیشتر شود و عزم آنها برای شکست دشمن تشدید شود و در این مسیر به وحدت برسند.

آیت الله عیسی قاسم با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی آموزه‌ای نادر در جسارت، شجاعت و جانفشانی است، خاطرنشان کرد: این عملیات درسی است الهام گرفته از ایمان شدید که فلسطینیان در صحنه جهان با غرور ثبت کردند.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی توانست غرور دشمن را بشکند و این توهم را که ارتش اسرائیل شکست خوردنی نیست از بین ببرد و این ترس را در وجود آنها ایجاد کند که ناگزیر طوفان اصلی خواهد آمد تا همه آنها را ریشه کن کند و زمین را از لوث وجود آنها پاک گرداند و مردم در نبود آنها در امنیت به سر برند.

وی ادامه داد: یکی از فوائد این عملیات این است آنهایی که در پی عادی سازی روابط هستند دانستند آمریکا و اسرائیل عاجز تر از این هستند که توان مقاومت در برابر عده‌ای از فرزندان شجاع این امت داشته باشند چه برسد به هنگامی که همه ملت بپاخیزند.

رهبر نهضت شیعیان بحرین در پایان گفت: دیگر جایی برای احساس ضعف ملت و تفکر اینکه ابزار پیروزی مهیا نیست و ملت توانایی مقابله با دشمن و تحمل هزینه‌های جنگ را ندارد و در مقابل دشمن نمی‌توان مقاومت کرد و اینکه نیاز به عادی سازی قطعی است، وجود ندارد. اینها افکار پوچی بود که عملیات طوفان الاقصی همه‌اش را از بین برد و پاسخ اسرائیل با بمباران هوایی، نشان دهنده مردانگی، شجاعت و توانمندی نیست، زیرا در این گونه رفتارها تمایلی از جانب سربازانش برای در آغوش گرفتن مرگ و مقابله با دلاورمردان دیده نمی‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین