عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تصاویر|
شب گذشته، معابر و خیابان‌های شهر تهران با تصاویری از حاج قاسم سلیمانی، قهرمان ملی ایران تزیین شد. این اقدام در پی ترک استادیوم نقش جهان اصفهان توسط بازیکنان باشگاه الاتحاد عربستان سعودی به دلیل وجود تندیس این قهرمان ملی صورت گرفت.

عقیق: ساعاتی پس از آن‌که تیم الاتحاد عربستان سعودی به بهانه وجود تندیس حاج قاسم سلیمانی از بازی با تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان این شهر خودداری کرد، شهرداری تهران، سطح شهر را با بنرهایی مزین به تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قهرمان ملی ایران تزیین کرد.

حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی عراق در بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ شمسی به‌دست نیروهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در آیین تشییع این سردار بزرگ که طومار داعش را در هم پیچید، میلیون‌ها نفر حضور داشتند که گفته می‌شود این تعداد در تهران، متجاوز از 5 میلیون نفر بوده است.

بازیکنان باشگاه الاتحاد عربستان در حالی که چند تن از یاران اصلی‌شان مثل کریم بنزما را در اختیار نداشتند با بهانه‌جویی نسبت به وجود تندیس حاج قاسم سلیمانی در وزرشگاه نقش جهان، از بازی مقابل سپاهان و طرفداران پرشور آن خودداری کردند.

شامگاه دوشنبه، کاربران توییتر با استفاده از عبارت «از مجسمه حاج قاسم هم می‌ترسند» این موضوع را در فضای مجازی مطرح کردند. حالا سازمان زیباسازی با نصب شبانه بنرهایی مزین به تصویر حاج قاسم سلیمانی، زیر آن نوشته است: «از چشم‌هایش می‌هراسند».

تصاویری از نصب شبانه این بنرها در سطح شهر تهران ببینید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین