عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین صورت می‌گیرد؛
با توجه به امضای حدود ۸۰ درصد از طومار محکومیت اهانت به قرآن در بزرگترین خیمه قرآنی اربعین، باقی مانده آن برای امضا عزاداران اهل بیت(ع) در ایام آخر ماه صفر در حرم های مطهر قم و مشهد نصب شد.

عقیق: قرارگاه قرآنی اربعین در پی زنجیره اهانت‌های بی شرمانه به قرآن کریم که در جهت تحریک مسلمانان و ادامه پروژه اسلام هراسی از سوی چند دولت غربی صورت گرفت با صدور بیانیه‌ای به ۴ زبان فارسی، عربی، اردو و انگلیسی اقدام به تهیه طوماری با امضای مسلمانان جهان به طول هزار و ۱۱۴ متر در محکومیت این اقدام شنیع کرده است.

با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد این طومار در بزرگترین خیمه قرآنی اربعین واقع در عمود ۱۲۲۲ مسیر پیاده روی اربعین حسینی به امضای زائران اباعبدالله (ع) رسیده است باقی مانده آن به متراژ ۲۵۰ متر در حرم های مطهر قم و مشهد نصب شده است تا عزاداران اهل بیت در ایام پایانی ماه صفر با امضای خود این طومار را کامل کنند.

امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن کریم در حرم های مطهر قم و مشهد

گفتنی است از ویژگی‌های این طومار این است که تمامی آیات قرآن کریم از ابتدا تا انتهای قرآن در دو طرف آن نگاشته شده که ۱۵۰ متر از این طومار در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی و ۱۰۰ متر آن نیز در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برای امضای زائران قرار گرفته است.

امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن کریم در حرم های مطهر قم و مشهد

امضای این طومار در راستای انجام اقدامات عملی و مؤثر برای جلوگیری از اهانت به مقدسات و طرح این موضوع با پشتوانه حمایت حداکثری مسلمانان در مجامع بین المللی صورت گرفته و تکمیل آن پیام روشنی را برای دشمنان به دنبال خواهد داشت.

امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن کریم در حرم های مطهر قم و مشهد

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین