عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی تسهیلات ویژه ای اعطا می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این طرح به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات طراحی شده است و تمامی زائران سفر اربعین از امروز به مدت 10 روز تا تاریخ 25 مرداد ماه می توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه به تمام شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح  اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 100میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

همچنین امکان افتتاح حساب ویژه در سامانه « بام » نیز از سوی این بانک فراهم شده است. طبق طرح حاضر، متقاضیان می توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی 6 ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

متقاضیانی که هنوز نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نکرده اند می توانند تا تاریخ یاد شده نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کنند و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 100میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند.

لازم به ذکر است متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد با بانک،  باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند؛ نرخ سود این تسهیلات نیز بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار محاسبه خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین