عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
پلیس فرودگاه:
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور دلیل اینکه چرا زائران اربعین که قصد دارند هوایی به عراق سفر کنند نباید با خود "پاوربانک" به همراه داشته باشند را اعلام کرد.

عقیق: سردار محسن عقیلی؛ رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در گفتگویی با اشاره به ممنوعیت‌هایی که از سوی کشور عراق برای زائران اربعین در سفرهای هوایی درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: بنابر اعلام دولت عراق، زائران اربعین حسینی که قصد دارند با هواپیما به  کشور عراق سفر کنند نباید همراه خود یک سری اقلام ممنوعه از جمله "پاوربانک" به همراه  داشته باشند.

وی افزود: پاوربانک یکی از اقلامی است که امسال دولت عراق اعلام کرده که زائران اربعین در سفرهای هوایی به این کشور نباید همراه خود داشته باشند.

سردار عقیلی خاطرنشان کرد: نه تنها زائران در پروازهای رفت به کشور عراق اجازه همراه داشتن پاوربانک در سفر هوایی ندارند بلکه اگر زائری در عراق پاوربانک تهیه کند هم در سفر بازگشت به کشورش اجازه همراه داشتن این وسیله را ندارد و پلیس فرودگاه در عراق، پاوربانکها را از داخل بار مسافران خارج می‌کند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور دلیل این کار را جلوگیری از خطرات احتمالی در پی منفجر شدن پاوربانکها دانست و گفت: بعضا در برخی از موارد دیده شده که حمل پاوربانکها، انفجارهای کوچکی را در پی دارند و به دنبال این انفجارها، آتش‌سوزی‌هایی رخ می‌دهد.

وی بار دیگر تاکید کرد: زائران اربعینی که از ایران می خواهند به عراق سفر کنند به هیچ عنوان پاوربانک همراهشان نداشته باشند چرا که نمی‌توانند این وسیله را نه در داخل هواپیما و نه در داخل بار قسمت باری هواپیما با خود به عراق ببرند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین