عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
حاج احمد واعظی مطرح کرد:
حاج احمد واعظی مداح سرشناس کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی فیلمی از موکب پذیرایی ساده ۳ کودک خردسال در یکی از محله‌های مشهد منتشر کرد.

عقیق: حاج احمد واعظی مداح سرشناس کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی فیلمی از موکب پذیرایی ساده ۳ کودک خردسال در یکی از محله‌های مشهد منتشر کرد.

او در این خصوص در گفت‌وگویی اظهار داشت: این موکب در محله محل زندگی بنده در خیابان عبادی ۴۰ (شهید نیکنام) از سوی این بچه‌ها برپا می‌شود. آن‌ها در هر مناسبت این موکب ساده خود را برپا می‌کنند و به پذیرایی از مردم می‌پردازند.

موکب «هیأت الحسین(ع)» کودکان

وی افزود: در مناسبت‌های گذشته آن‌ها با یک فلاسک چای یا شربت میان مردم توزیع می‌کردند اما در محرم امسال یک میز هم تهیه کرده بودند و با نصب یک پرچم یا حسین برای خود موکبی راه انداخته بودند. آن‌ها نام موکب خود را «هیأت الحسین(ع)» قرار داده بودند.

واعظی گفت: مادر این کودکان در فلاسک برای آن‌ها چای یا شربت تهیه می‌کند و آن‌ها با لیوان یکبار مصرف و قند از مردم عبوری پذیرایی می‌کنند.

عشق به امام حسین(ع)، سن و سال ندارد

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه من در هر مناسبت این بچه‌ها را می‌دیدم اما محرم امسال تصمیم گرفتم تا در حد بضاعت خودم کار آن‌ها در فضای مجازی نشان دهم تا مردم بدانند که عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، گفت: من دقایقی هم برای این بچه‌ها در موکب روضه‌خوانی کردم و دقایقی را باهم گذراندیم. بعد از این حضور و گفت‌وگوی با آن‌ها چند روزی منقلب بودم و به اخلاص و خلوص آن‌ها حسرت می‌خوردم.

وی گفت: این کودکان ۸ - ۹ سال سن دارند و گاهی با کمک برادرهای بزرگتر خود، فضای محله را هم تزیین می‌کنند. آن‌ها همیشه همین پذیرایی ساده را از مردم دارند.

فیلم این دیدار را در ادامه ببینید:

تعداد بازدید : 73

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین