عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
چهارشنبه ۷ تیرماه؛
مراسم دعای عرفه در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و با حضور عموم مردم و خانواده‌های معظم شهدا، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم دعای عرفه امسال در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، چهارشنبه ۷ تیرماه برابر با نهم ذی‌الحجه از ساعت ۱۶ در شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود.

همچنین درهای مصلای امام خمینی (ره) برای زیارت و وداع با شهدای گمنام، از ساعت ۱۵ به روی مشتاقان و خانواده‌های تهرانی باز خواهد بود.

در این مراسم مناجات امام حسین (علیه‌السلام) در روز عرفه، با نوای ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) حاج احمد واعظی قرائت می‌شود.

شهروندان می‌توانند برای تردد از ورودی شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره یک و ۴ در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند.

ورودی‌های شماره ۴، ۷، ۱۵ و ۱۹ برای تردد و پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است. شایسته ذکر است با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی (ره) استفاده از مترو می‌باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین