عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
روز چهارشنبه یازدهم مردادماه پرواز شماره ۵۳۱۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی که قرار بود ساعت ۱۵:۳٠ از مقصد نجف به تهران پرواز کند، با تاخیر ده ساعته موجب سرگردانی مسافرین در این فرودگاه شد.

عقیق: روز چهارشنبه یازدهم مردادماه پرواز شماره ۵۳۱۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی که قرار بود ساعت ۱۵:۳٠ از مقصد نجف به تهران پرواز کند، با تاخیر ده ساعته موجب سرگردانی مسافرین در این فرودگاه شد.
پس از پیگیری های عقیق، مدیر روابط عمومی ایران ایر اعلام کرد علت تاخیر، نقص فنی ایجاد شده در پرواز بود که پس از جایگیزینی پرواز پشتیبان رفع شد. وی در تماس با نماینده مسافران از آن ها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرد و برای جبران خسارت تاخیر قول مساعد داد.

تعداد بازدید : 11

حسام قربانعلی سخنگوی هما امروز در گفت و گو با عقیق با بیان اینکه صبح امروز(شنبه 14 مرداد) جلسه اضطراری در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تشکل و همه معاونت‌ها و ادارات درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند. با توجه به این‌که همه عزیزان این پرواز ولی‌نعمتان و زائران محترم عتبات عالیات بودند با دستور و پیگیری مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد بلیت رفت و برگشت مشهد مقدس به آنها اعطا شود.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدّانه از بروز پیشامدهای غیرقابل پیش‌بینی جلوگیری شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین