عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۶۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
صوت|
بهائیت به دست انگلیس پیدا شده و در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکا مدافع آنان است.

عقیق:حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم در واکنش به برخی اظهارات در مورد بهائیت گفتند: بهائیت به دست دولت انگلیس پیدا شده و رسما مدعی بهائیت را وادار به این کار کردند و بعدا در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکایی ها از آنها دفاع می کند.

معظم له با بیان این که یکی از آقایان محترم که اظهار داشتند که باید بهائیان مثل سایر مذاهب برای ما همچون یک اقلیت مذهبی باشند و ما مزاحمتی برای آنان نداشته باشیم افزودند: ولی تاریخ بهائیت نشان می‌دهد که به هیچ وجه، نه اقلیت مذهبی هستند؛ نه نحله‌اند بلکه رسماً یک گروه سیاسی و هرجا بتوانند به دنبال جاسوسی هستند. بهائیت یک بازی سیاسی است مثل دیگر بازی‌های سیاسی.

ایشان ادامه دادند: بهائیان دنبال رسمیت‌یافتن به عنوان اقلیت مذهبی در قانون اساسی بودند.

این مرجع تقلید بیان داشتند: توصیه می‌کنم یک دوره تاریخچه پیدایش بهائیت را ببینند و با احتیاط عمل کنند تا خدایی نکرده بر خلاف مصالح اسلامی ابراز نظر نکنند و بهائیان نیز نتوانند سوء استفاده کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: اگر اینها یک مذهب بودند مثل بقیه مذاهب، علما خرید و فروش با آنها را حرام اعلام نمی‌کردند. چون بزرگان می‌فهمند معامله با اینها تقویت آن بازی سیاسی است که انگلیس به وجود آورده است...

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین