عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
آیت الله مدرسی:
آیت‌الله‌ سید محمدتقی مدرسی نسبت به سکوت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی در برابر نقض حقوق ملت فلسطین توسط صهیونیست‌ها انتقاد و ابراز تأسف کردند.

عقیق: آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان در عراق با اظهار تأسف و انتقاد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ناکامی جامعه بین‌الملل در بر عهده گرفتن مسئولیت‌های خود در قبال اقدامات اشغالگران، این رژیم خون‌ریز را به ادامه اجرای پروژه‌های استعماری توسعه‌طلبانه خود و ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم مبارز فلسطین تشویق می‌کند.

وی بر ضرورت ایفای نقش فعال جامعه جهانی به ویژه کشورهای عربی و اسلامی در حمایت از این مردم صبور و وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری عملیات نظامی تأکید کرده و سکوت اغلب حکومت‌های عربی به بهانه عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب را عجیب برشمرد.

صاحب تفسیر من هدی القرآن در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: هر قدر جامعه اسلامی از هم گسسته باشد، اشغالگران بیشتر جنایت می‌کنند. بنابراین از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهم با همبستگی و همکاری و نیز رجوع به قرآن کریم به ریسمان الهی چنگ زده و در برابر استکبار استعماری که می‌خواهد جامعه اسلامی را چند پاره کند، بایستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین