عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
انتقاد حجت‌الاسلام قمی از رفتار امام جمعه رشت با بدحجاب‌ها:
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم و پدرانه دعا کنیم.

عقیق:رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

تعداد بازدید : 41

برای این دختران من و شما (به تعبیر حاجیِ شهید) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه‌ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند. مع‌الأسف با کوتاهی‌های امثال بنده، خباثت و دشمنی در نبرد پیچیده راحت دیده نمی‌شود.

پی‌نوشت: قانون باید اجرا شود و کوتاهی مسؤولین برنامه باید پی‌گیری شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
سلام علیکم
مطلبی دارم لازم دانستم خدمت برادر عزیز حاج آقای قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات عرض کنم، به نظر بنده این هنر نیست که شما امروز امام جمعه عزیزی را می کوبید که همواره در خط انقلاب و اسلام و دوستدار نظام و مردم شریف مان بوده و هست، بنده به عنوان یک شمالی متعهد از سخن عجولانه شما تاسف می خورم، وقتی سازمان و نهادی انقلابی از نماینده ولی فقیه دعوت می کند، انتظار این است که آن سازمان و نهاد مقدمات این مهمانی را فراهم کند، اما در آن روز جمعه کثیری خانم بی حجاب که هیچی بر سر نداشتند، در جلسه حاضر بودند، و در واقع یک دهن کجی به نماینده محترم ولی فقیه و در واقع شخص مقام معظم رهبری بوده، رفتار حضرت آیت الله فلاحتی رفتار هر انسانی بود که ذره ای غیرت اسلامی و انسانی داشت.
مگر فراموش کرده اید که حضرت امام خمینی ره برای یک بیان یک سخن که مجری از فردی در روز میلاد حضرت زهرا س پرسید الگوی شما چه کسی است، آن خانم گفته بود اوشین. امام فرمودند اگر این فرد عالمانه و عامدانه چنین سخنی گفته، مرتد است و آن مجری هم باید از کار بر کنار شود، حاج آقای قمی لابد حضرت امام هم اشتباه کرد، و به اندازه امثال شما درک و فهم نداشته است.
مشخص است آن زن بد حجاب هم هم وطن من، و خواهر من است، اما اگر در جلسه ای خود شما یک دفعه همه سر برهنه شوند، چه واکنشی از شما سر می زند. اگر هم قرار باشد کسی به امام جمعه محترم ما مردم گیلان تذکری بخواهد بدهد حد اقل باید در حد و اندازه آن بزرگوار باشد، شما نه از نظر سنی و نه از نظر میزان علم و تحصیل و نه یک هزارم آقای فلاحتی عزیز امام جمعه محترم رشت ما محبوبیت ندارید. بنده به عنوان طلبه حوزه علمیه مطالب زیادی می توانم از کم کاری ها و اشتباهات فاحش شما بگویم، اما هرگز سخنی را در جمع بیان نمی کنم که فردا دشمنان این انقلاب بزرگ سوء استفاده کنند. بر ما بخندند. لطفا در گفتارها و موضع گیری ها قت کنید و هر چیزی را که از این و آن می شنوید تکرار نکنید که زیبنده مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین