عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تصویر|
حاج مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی نسبت به برخی شبهات درخصوص ضرورت نداشتن مداخله شهید حمیدرضا الداغی در دفاع از دختر جوان سبزواری که با اصطلاح «نفله» کردن خود مطرح شد، واکنش نشان داد.

عقیق:حاج مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی نسبت به برخی شبهات درخصوص ضرورت نداشتن مداخله شهید حمیدرضا الداغی در دفاع از دختر جوان سبزواری که با اصطلاح «نفله» کردن خود مطرح شد، واکنش نشان داد. او نوشت: 

آن بی‌شرفی که شهید باغیرت و مظلوم نهی از منکر را «نفله» می‌نامد، جرمش مثل همان کسانی است که چاقو کشیدن و آن جوان را پرپر کردند. لعنت خدا بر پیروان و دوستان و حامیان قاتلانت یا اباعبدالله (ع)

او در این توئیت تصویر بخشی از زیارت عاشورا را هم منتشر کرد که اشاره به این فراز داشت: «بَرِئْتُ اِلَی اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ مِنْهُمْ وَ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ وَ اَوْلِیاَّئِهِم/ بیزاری جویم بسوی خدا و بسوی شما از ایشان و از پیروان و دنبال روندگانشان و دوستانشان»

شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند. حمیدرضا الداغی که خود پدر است و دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی‌اش بود متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می‌شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می‌شود و تلاش می‌کند دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین