عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
فیلم و عکس|
مراسم تشییع شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی » صبح امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس سبزوار برگزار شد.

عقیق:مراسم  تشییع شهید آمر به معروف "حمیدرضا الداغی"، صبح روز سه‌شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی، در زادگاهش شهر سبزوار آغاز شد.

تعداد بازدید : 33

وداع مردم دیار سربداران با همشهری خوش غیرت

در این مراسم که با مشارکت پرشور مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است، تشییع پیکر مطهر این شهید از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار آغاز شده است.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز، بر دوش مردم شهیدپرور سبزوار در مسیر خیابان های بیهق و شهدا به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر، تشییع می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسوولان کشوری و استانی، در آیین تشییع شهید غیرت حضور دارند.

همچنین خیل زیادی از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده اند، از شهرها و استانهای مختلف، برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافته اند.

تعداد بازدید : 21

علاوه بر مردم سبزوار، شماری از اهالی شهرستانهای همجوار نیز، در این مراسم معنوی حضور دارند و این رویداد با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس، پوشش داده می شود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

پایان پیام/


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین