عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
واکنش حاج مهدی رسولی درباره یادداشت حاج میثم مطیعی:
حاج مهدی رسولی در یادداشتی درباره نکات مطح شده در یادداشت حاج میثم مطیعی درباره شعرخوانی در نماز عید فطر نوشت:از برادر عزیزم حاج میثم مطیعی که انصافاً ظرفیت مغفول تریبون فطر را با کار تمیز و خلاقانه، به یک فرصت مؤثر برای مطالبه‌گری تبدیل کردند، تشکر می‌کنم.

عقیق: حاج مهدی رسولی در واکنش به این یادداشت حاج میثم مطیعی و بیان نکاتی درباره شعرخوانی عید فطر، در فضای مجازی نوشت:

از برادر عزیزم حاج میثم مطیعی که انصافاً ظرفیت مغفول تریبون فطر را با کار تمیز و خلاقانه، به یک فرصت مؤثر برای مطالبه‌گری تبدیل کردند، تشکر می‌کنم. شعرخوانی امسال حقیر هم امتداد همان مسیر بود. البته برادرم حاج میثم عزیز می‌خواست صریح‌تر صحبت کنم. باید بگویم اتفاقاً بنده صریح‌ترین سخنم را گفتم حل هیچ مسأله‌ای از حل أم‌المسائل صریح‌تر و مهم‌تر نیست. وقتی ریشه بیمار باشد، ناراحتی برای خرابی میوه‌ها اولویت ندارد.

ریشه‌ مشکلات ما در زمان هر کسی که باشد، این است که برای حضور و ظرفیتِ سرشارِ مردمی که پای کارند، نقشه‌ تفصیلی و دقیقی نداریم، مانند دوران دفاع مقدس که برای هر کسی که ساکش را می‌بست و عازم می‌شد از ابتدای حضور تا پایان مأموریت برنامه‌ جزئی، مکان، ماموریت، دسته‌ و گردان مشخص بود تا زمانی که این طراحی دقیق از طرف دولتمردان ما نباشد، از علت غافل شده‌ایم و به معلول پرداخته‌ایم، لذا اسم بردن از فلان مشکل اقتصادی (خودرو، مرغ، مسکن و...) که معلول است، دردی را دوا نمی‌کند (همان طور که تاکنون نکرده است).

باید ریشه را نشانه گرفت. در افتادن با میوه‌ها صرفاً سروصدا درست می‌کند. ریشه را اگر ترمیم کنیم، شاخ و برگ را هم هرس کرده‌ایم.

تعداد بازدید : 126

متن شعر حاج مهدی رسولی در این مراسم سروده یوسف رحیمی، محمد رسولی، حجت‌الاسلام محمدرضا رضایی و امیرعلی شریفی بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین