عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
ساره طرح خود را "مسجد مرا ببین" نامگذاری نموده و در مورد اهداف آن اینگونه می گوید: هدف من تشویق جوانان مسلمان در جهت اقدام به طرح های جذاب و جالب که موجب خدمت به اسلام می شود و هم چنین شناساندن جلوه های زیبای این دین به غیر مسلمانان می باشد.
عقیق: یک دختر مسلمان مقیم انگلیس به نام ساره در  ابتکاری سعی نموده یکی از جلوه های زیبای اسلام را در فضای مجازی به همگان نمایش دهد. وی تصویر مساجد مختلف دنیا را جمع آوری و بر روی صفحه های تویتر و انستگرام قرار داده؛ این اقدام ساره مورد استقبال وسیع مسلمانان جهان قرار گرفته است. 

وی طرح خود را "مسجد مرا ببین" نامگذاری نموده و در مورد اهداف آن اینگونه می گوید: هدف من تشویق جوانان مسلمان در جهت اقدام به طرح های جذاب و جالب که موجب خدمت به اسلام می شود و هم چنین شناساندن جلوه های زیبای این دین به غیر مسلمانان می باشد. 

وی می افزاید: فرصت دیدن مساجد برای بسیاری از غیر مسلمانان پیش نمی آید و این طرح برای آنها نیز مفید خواهد بود. تصویر بیش از هزار مسجد در این طرح به نمایش گذاشته شده است.این تصاویر پس از قرار داده شدن بر شبکه های مجازی، به صورت نمایشگاهی در شهر بریستول انگلیس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است. 


منبع:شیعه نیوز
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین