عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
فیلم|
جمعی از کودکان روستای فرامک شهرستان بشاگرد سرود «روزه اولی» محمدحسین پویانفر را خواندند. این همخوانی به توسط اعضای گروه جهادی شهید محسن حججی به نماهنگ تبدیل شده است.

عقیق:جمعی از کودکان روستای فرامک شهرستان بشاگرد سرود «روزه اولی» محمدحسین پویانفر را خواندند. این همخوانی به توسط اعضای گروه جهادی شهید محسن حججی به نماهنگ تبدیل شده است. متن شعر این اثر، سروده سیدجواد پرئی است.

محمدحسین پویانفر در واکنش به این نماهنگ در فضای مجازی نوشت: «این‌جا روستای فراهک است! که ۸۰کیلومتر با سردشت، بخش مرکزی شهرستان بشاگرد فاصله دارد! جایی از توابع استان هرمزگان! سرشماری سال۱۳۹۵ می‌گوید: جمعیت فراهک ۲۵۱ نفر بوده! بچه‌های روستا، با گوشی‌هایی که نمی‌دانم چند مگاپیکسل است، با کدام فیلترشکن و اصلا برای خودشان است یا نه؟! این تصاویر را ارسال کرده‌اند!

می‌بینی؟! دکور درست کرده‌اند، میزانسن چیده‌اند، سعی کردند لیپ‌سینک‌های‌شان، درست و حسابی باشد تا آن‌ها هم سهمی در این میان داشته باشند!

نه قرار است جایزه‌ای بگیرند و نه در پیِ شهرتند! حرف از عشق است، صحبت از دل است! و ببین که مِهر علی و اولادش با بچه‌شیعه‌ها چه می‌کند!

راستی آقای مسؤول! حالا که با دیدن این تصاویر، خُنَکای محبت امیرالمؤمنین را چشیدی، یادت نرود این بچه‌ها، لایق زندگی آرام و بی‌دغدغه هستند! شاید وظیفه‌ دیگری هم داشته باشید!»

این نماهنگ را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 69

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین