عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
با حضور محمد حسین پویانفر؛
نخستین اجتماع سی هزار نفره «روزه اولی ها» امروز سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور دانش آموزان دبستانی مدارس سطح تهران در اراضی عباس آباد برگزار شد.

گزارش تصویری

 

عقیق: نخستین اجتماع روزه اولی‌های شهر تهران با حضور حدودی سی هزار نفر از دختران و پسران روزه اولی از سطح تهران در اراضی عباس آباد تهران امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار شد.

تعداد بازدید : 209
 
تعداد بازدید : 331
 

اجتماع سی هزار نفره «روزه اولی ها» در تهران برگزار شد

این مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور دانش آموزان مناطق مختلف آغاز شد وشور و شوق دانش آموزان و دختران هشت و نه ساله بسیار دیدنی بود. هوای گرم و تابش خورشید باعث کاهش انرژی دختران روزه اولی نشد و چنان شلوغ و پرشور و نشاط بودند که هر فردی در جمع این روزه اولی‌ها با هیجان زیاد قرار گرفت. ابتدای این مراسم یکی از دانش آموزان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

در ادامه گروه سرود رأی نو به اجرای قطعاتی پرداخت و سپس گروه سرود دختران احسان پیش قطعه سرود روزه اولی‌ها برای تمرین اجرا کرد. در این مراسم شهرام شکیبا، خان عمو و دیگر مجریان حوزه کودک به اجرای برنامه‌های متنوعی پرداختند.

اجتماع سی هزار نفره «روزه اولی ها» در تهران برگزار شد

سپس محمد حسین پویانفر بالای سن رفت و بعد از خوشامد گویی قطعاتی از سرود «از جلو نظام» و «روزه اولی ها» را با همراهی روزه اولی‌های دبستانی اجرا کرد. در انتهای این برنامه محمدحسین پویانفر با خواندن بخشی از «چادرت را بتکان روزی ما را بفرست، ای که روزی دو عالم، همه در چادر توست» فضایی معنوی ویژه ای را در جمع روزه اولی‌ها پدید آورد.

گفتنی است این مراسم از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد و سرود روزه اولی‌ها نیز که با همت مرکز رسانه‌ای نهضت تولید شده، امروز توسط محمد حسین پویانفر اجرا شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین