عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از روز ۱۲ فروردین‌ آغاز به کار می‌کند در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون انعکاس خواهد یافت.

عقیق: سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه ۱۲ فروردین‌ با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار خواهد کرد و به مدت دو هفته در جریان خواهد بود.

راه‌اندازی شبکه مستقل ۲۴ ساعته با عنوان «نماقرآن»

در این دوره از نمایشگاه فعالیت‌های رسانه‌ای متنوعی برای انعکاس آنچه در نمایشگاه می‌گذرد در نظر گرفته شده است که از جمله آنها باید به اقدامات رسانه ملی برای انعکاس این رویداد اشاره کرد. بر همین اساس تلوبیون از سکوهای وابسته به سازمان صدا و سیما اقدام به راه‌اندازی شبکه مستقل ۲۴ ساعته با عنوان «نماقرآن» کرده است.

نماقرآن نام یک شبکه مستقل ۲۴ ساعته تلوبیونی است که با تولید و پخش هشت ساعت برنامه و دو بازپخش در طول روز اقدام به انعکاس نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده است.

پخش برنامه‌های نمایشگاه از بادصبا و هیأت آنلاین

نرم‌افزار کاربردی بادصبا و هیأت آنلاین نیز پخش همزمان نمایشگاه را در برنامه خود قرار داده‌ است. پخش همزمان از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ از شبکه قرآن و معارف سیما و پخش شناور از ساعات دیگر بخش دیگری از اقدامات رسانه ملی برای انعکاس نمایشگاه قرآن است.

پوشش نمایشگاه قرآن در رادیو قرآن

رادیو قرآن نیز با برنامه «شهرقرآن» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ به‌صورت شناور برنامه‌ها، میان برنامه‌ها و گزارش‌های ویژه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را برای رادیو قرآن و سایر شبکه‌های رادیویی تولید و پخش می‌کند.

علاوه بر این رادیو نمایشگاه نیز در ایام برپایی نمایشگاه قرآن به اطلاع‌رسانی داخلی این رویداد در محل برگزاری نمایشگاه قرآن می‌پردازد. در این رادیو اخبار و رویدادهای لحظه‌ای و یا مرتبط با نمایشگاه برای بازدیدکنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین