عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
معاون خدمات زائرین مسجد جمکران:
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران در این مسجد همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: شبستان‌های مسجد مقدس جمکران برای استراحت زائران آماده شده است.

عقیق: ابراهیم صدوقی، معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده زائران و منتظران در ایام نوروز در این مسجد مقدس گفت: امیدواریم نوروز بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و همکاری دستگاه‌های استانی میزبانی شایسته‌ای از زائران به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه فضای شبستان امام حسن عسکری(ع) به وسعت هفت هزار مترمربع به استراحت بانوان اختصاص یافته است، اظهار کرد: دیگر شبستان‌های مسجد مقدس جمکران نیز برای استراحت آقایان آماده شده است.

صدوقی با اشاره به اینکه مواکب مسجد مقدس جمکران به‌صورت شبانه‌روزی در باب‌الرضا، باب‌الشهادت و باب‌المعصومه مستقر خواهند بود، گفت: برای اسکان خانواده‌ها در چادر پارکینگ شماره ۴ مسجد مقدس جمکران مشخص شده و از استقرار چادر در دیگر پارکینگ‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با نوروز گفت: قطعا مسافران و زائران شئون این مکان مقدس را رعایت خواهند کرد.

صدوقی با اشاره به اینکه در ایام نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکرد مهدویت و انتظار در مسجد مقدس جمکران به اجرا در خواهد آمد، بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و کمیته امداد و درمان استان در ایام نوروز همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات مناسبی را به زائران ارائه کنیم.

وی در مورد برگزاری مراسم تحویل سال نیز اظهار کرد: مراسم تحویل سال در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار خواهد شد و البته شرایط آب و هوایی نیز در این خصوص مدنظر قرار خواهد گرفت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین