عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
مالکی رحمتی خبر داد:
قائم مقام آستان قدس رضوی با بیان اینکه پیش‌بینی کرده ایم در ایام نوروز، خدام ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی خدمت کنند، گفت: بیش از ۸ هزار خادم برای این ایام دعوت شدند و بیش از ۲۵ هزار خادم‌یار هم در این مکان مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

عقیق: مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر با اشاره به برنامه‌های این آستان برای پذیرایی از زائران در نوروز ۱۴۰۲ اظهارداشت: قبلگاه همه زائران حرم امام رضا(ع) است. مساحت حرم یک میلیون متر مربع است که باید برای این حضور میلیونی زائران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

شعار آستان قدس رضوی برای پذیرایی از زائران نوروزی

وی با اشاره به اینکه شعار امسال آستان قدس رضوی برای پذیرایی از زائران «بهترین خدمت برای بیشترین زائر» است، گفت: با این رویکرد ماموریت‌هایی در جای جای حرم برای افراد تعیین شده است.

۸ هزار خادم و ۲۵ هزار خادم‌یار پذیرای زائران 

رحمتی با بیان اینکه پیش‌بینی کردیم در این ایام، خدام ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی خدمت‌ می‌کنند، گفت: بیش از ۸ هزار خادم برای این ایام دعوت شدند و بیش از ۲۵ هزار خادم‌یار هم در این مکان مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

حضور سخنرانان و مداحان مطرح در مشهد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های مفصل زیارتی، عبادی، فرهنگی و معنوی درنظر گرفته‌ایم، گفت: با حضور بهترین سخنرانان و مدیحه‌سرایان از سرتاسر کشور این برنامه‌ها عملیاتی می‌شود.

فیلم این سخنان را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 18

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین