عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
در اطلاعیه ای عنوان شد:
مدیریت جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت به منظور بکارگیری داوطلبان مداحی از سراسر کشور برای اعزام در معیت کاروان‌های عتبات عالیات، آزمون سراسری جذب مداحان را برگزار می‌کند.

عقیق: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون سراسری جذب مداحان برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: مدیریت جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت به منظور به کارگیری داوطلبان مداحی از سراسر کشور برای اعزام در معیت کاروان های عتبات عالیات، آزمون سراسری جذب مداحان را برگزار می‌کند.

این آزمون با هدف بهره‌گیری گسترده‌تر از وجود مداحان واجد شرایط مقتضی و تنوع بخشی به روند اعزام از طریق افزایش تعداد مداحان در نظر گرفته شده است.

ارائه گواهی پنج سال سابقه مداحی از کانون مداحان استان، بسیج مداحان یا خانه مداحان و همچنین تاهل از جمله شرایط لازم مداحان برای شرکت در این آزمون است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند به صورت اینترنتی و از طریق سایت آزمون به آدرس azmoon.hajj.ir ثبت‌نام کنند. این ثبت‌نام دارای هزینه است که براساس شنیده‌ها حدود ۱۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

منابع آزمون کتبی شامل تاریخ و اماکن، اعتقادات، احکام فقهی عمومی، اطلاعات عمومی و آداب مداحی است که شرط قبولی در آزمون کتبی منوط به کسب حداقل ۶۰% امتیاز کل (با احتساب نمره منفی) خواهد بود.

نشانی و شماره تماس دفاتر نمایندگی‌های بعثه در مناطق روی سایت آزمون azmoon.hajj.ir قرار داده شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
رضا حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
با سلام زمان بارگزاری آزمون روحانیون عتبات و مداحان عتبات کی می باشد تشکر
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین