عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
واکنش حاج میثم مطیعی به مسمومیت دانش‌آموزان:
حاج میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرهای کشور واکنش نشان داد

عقیق: حاج میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرهای کشور واکنش نشان داد و در فضای مجازی نوشت:

گاهی حق و باطل آن‌قدر روشن می‌شود که برای تشخیص راست و دروغ و خبررسانی و خبرسازی، نیم‌کلاس سواد رسانه‌ای هم لازم نیست! در ماجرای اخیر اگر باور کردید که نظام (بعد از شکست پروژه اغتشاش و عفو گسترده آشوبگران) شروع به مسموم‌سازی دانش‌آموزانش کرده است، در عقل خودتان شک کنید. اما اگر باور نکردید و در صفحات و رسانه‌هایتان به آن دامن زدید، حتماً در شرافت خودتان شک کنید!

کسی که این پروژه را طراحی کرده، ذهنیتی پریشان و هذیان‌‌گونه از جامعه ایران و رفتار متدینان در این سرزمین داشته. بر او حرجی نیست اما دلم برای افراد و رسانه‌هایی می‌سوزد که مجبور شدند در این سناریو نقش بازی کنند و آن‌قدر استقلال فکر و عمل نداشتند که بگویند: قربان! این ایده در ایران جواب نمیده؛ بعدی لطفا!

الگوی طالبان و القاعده و بوکوحرام (جنبش سلفی که در نیجریه تحصیل دختران را حرام اعلام کرد و فجایعی رقم زد) حتی در اهل سنت ایران هم مشتری آن‌چنانی نخواهد داشت و اهل سنت هم به برکت انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر با حق آموزش و پیشرفت بانوان آشنا و همراه شده‌اند هرچند هنوز تا نقطه مطلوب راه هست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین