عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
در آستانه ۱۳ دی ماه منتشر شد:
سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

عقیق: سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بصیرت مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و بیعت پر افتخارشان با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز مقابله با نظام استکبار، سلطه و فتنه‌های گوناگون شد.

حماسه‌ای ماندگار و عبرت‌آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب است.

نهم دی ماه نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین مردم ایران اسلامی در برابر توطئه شوم استکبار جهانی است.

توطئه‌ای که در آن سردمداران فتنه، به بهانه دفاع از آزادی و حقوق ملت، سه اصل محوری انقلاب اسلامی یعنی “مردم”، “مکتب” و “رهبری” را نشانه رفته بودند. زهی خیال باطل که بصیرت و درایت مردم مسلمان ایران و البته رهنمودهای داهیانه و روشنگر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) موجب شکست سنگین این توطئه و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد.

“نهم دی” تجلی بصیرت و هوشیاری مردمان متوکلی است که در دامانشان قهرمانانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند. گذر تاریخ از ۹ دی به ۱۳ دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند “بصیرت و هوشیاری” و “شجاعت و ایثار” را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد.

شاید تقدیر الهی در خلق چنین توالی مقدسی، نشان دادن اهمیت و لزوم بصیرت و درایت در جامعه برای پروراندن انسان‌های شجاع و دلیر باشد. انسان‌های دلیر و آزاده‌ای که جانانه در مقابل دشمن برای پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده‌اند و در مقابل شیاطین با عزمی راسخ ایستاده‌اند.

شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این دلیرمردان پرورش‌یافته مکتب انقلاب اسلامی و البته نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است. این انسان بزرگ جز جهاد و شهادت در راه عزت اسلام و مظلومان جهان، اندیشه‌ای در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان و ستمگران نمود و سرانجام در بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به فیض رفیع شهادت نائل آمد و به برکت خون سردار دل‌ها این روز به یوم الله جهانی مقاومت نام نهاده شد.

سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهدای ایران اسلامی، سید الشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای حوادث اخیر اعلام می‌دارد حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی و دیگر فتنه‌های ایجاد شده در طول دوران انقلاب و جدا بودن راه امت با بصیرت و انقلابی از خط آشوب طلبان، به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب این مرز و بوم با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت ساز و پیروی از ولی فقیه که از عوامل اصلی غلبه بر مشکلات فراگیر نظام است تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب و راه ولایت دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدیدها هیچ خدشه‌ای در اراده عزم پولادین این ملت وارد نخواهد کرد و همین اتحاد و بصیرت قلبی امت سراسر انقلابی باعث شده که کشور عزیزمان به‌عنوان قدرتی مهم و تأثیرگذار در سطح منطقه و جهان بدل شود و بتواند خود را به ابرقدرتان جهان به‌عنوان کشوری مهم و بازیگری توانا در عرصه بین‌المللی دیکته کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین