عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
در آستانه فاطمیه دوم:
سازمان هیئت و تشکل‌های دینی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ، پیگیر رفع مشکل و اتفاق رخ داده برای حمید علیمی است و ان‌شاءالله با این وساطت و میانجی‌گری مجلس عزاداری فاطمیه دوم او برگزار خواهد شد.

عقیق: حمید علیمی مداح سرشناس کشورمان شب گذشته در فضای مجازی با انتشار پیامی نوشت: «عصر شهادت حضرت زهرا (س) در تماس تلفنی با مسئولان حسینیه اعلام شد: روضه به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل است! در تماس با چند مسئول، دلسوز پیگیر شدم. نتیجه این شد که فرمودند: امشب مراسم برگزار بشه ولی دیگه اصفهان نمیشه روضه داشته باشی!

اطلاع دادند که اجازه روضه گرفتن در اصفهان را ندارم!!! اخیراً هم در شهر مقدس قم دو جلسه کنسل شد. دلیلش ظاهراً به خاطر توییت‌های این مدت است. برای همه مردم وطنم در این روزها از درگاه الهی دلی آرام و روزگاری بی‌دغدغه را آرزومندم. یاعلی مدد.»

از سازمان تبلیغات اسلامی  خبر می‌رسد که سازمان هیأت و تشکل‌های دینی از زیرمجموعه‌های این نهاد، پیگیر رفع مشکل و اتفاق رخ داده برای این مداح است و ان‌شاء‌الله با این وساطت و میانجیگری مجلس عزاداری فاطمیه دوم او برگزار خواهد شد.

این موضوع در برخی از رسانه‌ها با رویکرد تعطیلی «روضه‌» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» مطرح شد؛ در حالی که در فاطمیه اول نیز زمانی که برای برگزاری مجلس عزاداری این مداح تصمیماتی اخذ شده بود، با ورود سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به عنوان متولی رسمی هیأت‌های کشور این ماجرا پایان یافت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امیرحسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
4
5
آقای علیمی حواست باشه اینهایی که ازشون طرفداری میکنی اگر قدرت به دست بگیرن به والله به کوچیک و بزرگ خانوادت رحم نمیکنن...خدا عاقبتتو ختم به خیر کنه...خیلی برات میترسم...مراقب باش این چندصباح آخر عمری شرمنده شهدا و امام شهدا نشی برادر...ببین کیا دارن ازت حمایت میکنن...به خودت بیا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
2
4
تعطیلی مجالس روضه هم از دستاوردهای دولت سیزدهمه؟
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین