عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
سید هاشم الحیدری:
دبیرکل جنبش العهد عراق، دفاع از ولایت فقیه را از اوجب واجبات دانست و گفت: از نظر اعتقادی، کلامی و شرعی در مقطع فعلی، دفاع آشکار از جایگاه و شخصیت ولایت فقیه زمان، دفاع از اسلام است.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون کاشان، آران و بیدگل و نطنز با موضوع «تبیین نهضت فاطمی و بصیرت سلیمانی» در مجموعه فرهنگی شهدای پاسدار کاشان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با جهاد تبیین برای برپایی حکومت دینی در ایران قیام کرد.

وی به حضور پرشور مردم ایران در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای امنیت، راهپیمایی ۱۳ آبان و ۹ دی همه نشانه بارز علاقه‌مندی مردم ایران به انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری، با بیان اینکه مسلمانان جهان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را از مردم ایران یاد گرفتند، یادآور شد: حشدالشعبی، حزب الله لبنان و یمن زاییده تفکر شهدا، بصیرت مردم و بسیجیان در ۴۳ سال انقلاب اسلامی ایران است.

وی مشکلات ایران را در برابر مشکلات غرب بسیار ناچیز دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با نادیده گرفتن مشکلات غرب با دروغ پردازی به دنبال بزرگنمایی مشکلات مردم ایران هستند.

دبیرکل جنبش العهد عراق، به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان ولایت فقیه، از جهت اقتصادی نسبت به اروپا و آمریکا در شرایط بهتری قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب یک ضرور است، یادآور شد: علما، روحانیون و حوزه‌های علمیه در داخل و خارج از کشور با جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری تصریح کرد: قبول داریم در ایران مشکل گرانی وجود دارد، اما امنیتی که در ایران حاکم است در هیچ کدام از کشورهای اسلامی و منطقه نیست.

دبیرکل جنبش العهد عراق، دفاع از ولایت فقیه را از اوجب واجبات دانست و افزود: از نظر اعتقادی، کلامی و شرعی در مقطع فعلی، دفاع آشکار از جایگاه و شخصیت ولایت فقیه زمان، دفاع از اسلام است.

وی، مقام معظم رهبری را نایب امام زمان(عج) دانست و گفت: با توجه به پشتیبانی مردم ایران، حزب الله لبنان، حشدالشعبی، سوریه، فلسطین، بحرین، انصارالله یمن، ۲۵ میلیون مسلمان نیجریه و دیگر مسلمانان جهان از مقام معظم رهبری، اتفاقات کوفه در ایران تکرار نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری به نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و یادآور شد: سردار سلیمانی به دستور مقام معظم رهبری بعد از ۸ سال سوریه و عراق را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به دلیل فرمانبرداری از دستورات رهبری، حاج قاسم شد، گفت: حاج قاسم به عنوان سرباز ولایت با حضور در میدان‌های نبرد علیه دشمنان و نابودی داعش، عزت و سربلندی را در بین مردم جهان پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری، با بیان اینکه امروز به حاج قاسم‌های فرهنگی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: همانطور که حاج قاسم سلیمانی در میدان نظامی حاج قاسم شد، در حال حاضر نیز باید حاج قاسم‌ها در میدان‌های نبرد فرهنگی و فکری حضور پیدا کنند.

وی نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمنان دانست و افزود: امروز دشمن با ابزارهای رسانه‌ای و با زبان‌های مختلف از طریق دروغ پردازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، وارد عمل شده‌اند.

دبیرکل جنبش العهد عراق، سکوت روحانیون و عالمان دینی در برابر توطئه‌ها را به نفع دشمن دانست و بر لزوم حضور جدی روحانیون در عرصه جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: سکوت روحانیون در برابر توطئه‌های دشمن علیه انقلاب، نباید باعث شود حادثه کوفه دوباره تکرار شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید موشک‌های فرهنگی و فکری علیه دشمن شلیک شود، خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان جهان و جبهه مقاومت، تشنه جهاد تبیین و عقاید مردم انقلابی ایران هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین