عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
در نشست خبری صبح امروز اعلام شد:
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: روز ۶ دی ۴۰۰ شهید در سراسر کشور تشییع می‌شوند که پیکر ۲۰۰ شهید از ساعت ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران بدرقه خواهد شد.

عقیق: نشست خبری مراسم تشییع پیکر مطهر ۴۰۰ شهید گمنام با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و اصحاب رسانه در سالن قصرشیرین موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امروز صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار حسن‌زاده با بیان اینکه تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در ۶ دی ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه از ساعت ۸ صبح به طور همزمان در سراسر کشور انجام می شود. این شهدای گمنام مربوط به عملیات های بدر، رمضان بیت المقدس، کربلای ۵ و ۶ و والفجر یک هستند.

وی افزود: پیکر مطهر ۲۰۰ شهید گمنام در مراکز استان‌ها تشییع خواهند شد. در تهران نیز میزبان ۲۰۰ شهید گمنام خواهیم بود که این مراسم هم از ساعت ۸ صبح جلوی در اصلی دانشگاه تهران انجام خواهد شد و سپس بر دستان مردم خداجوی و شهیدپرور تهران به سمت معراج شهدا تشییع خواهد شد.

سردار حسن زاده اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران شب دوشنبه ۵ دی ماه در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مراسم تشییع شهدای گمنام در سال گذشته تا ساعت ۱۴:۳۰ به طول انجامید، برای برنامه امسال در نظر گرفتیم در طول مسیر تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، ۲۵۰ ایستگاه صلواتی بر پا شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین