عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
مسئول اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم گفت: این سوگواره تجسمی به همت هیئت محبین حضرت زینب(س) افتتاح شده و تا ۶ دی از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در بلوار ۷۵ متری عمار یاسر، نبش بلوار تعاون پذیرای زائران حضرت زهرا(س) خواهد بود.

عقیق: سیدمحمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برپایی بیست و دومین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم عنوان کرد: ۱۵ کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، مالی، رسانه و در بیست و دومین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم مشغول فعالیت هستند.

مسئول اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم ادامه داد: ۶ صحنه محتوایی در این نمایشگاه اجرا می شود که هر کدام به زندگی حضرت زهرا(س) می پردازند و کوچه بنی هاشم را به صورت کامل برای مردم توضیح می دهد، اتفاقات این کوچه برای علاقه مندان به زبان هنر و با اجرای نمایش تبیین می شود.

وی تصریح کرد: حدود ۲۰ بار صحنه های نمایش در این نمایشگاه برای مخاطبان مختلف تکرار می شود و این موضوع از نظر کار میدانی تئاتر بسیار سخت است و بازیگران تئاتر در این برنامه به عشق حضرت زهرا(س) این اقدام را انجام می دهند.

روحانی گفت: غرفه مشاوره خانواده، غرفه محصولات فرهنگی، غرفه کودکان و غرفه واحد رسانه در این نمایشگاه فعالیت می کنند و تولید محتوا و فعالیت رسانه ای مورد تاکید است.

وی افزود: ۲۵۰ نفر به عنوان کادراجرایی در بخش های مختلف نمایشگاه فعالیت خواهند کرد و ۵۰ بازیگر تئاتر استان زیر نظر اساتید نمایشی در این سوگواری ایفای نقش خواهند کرد.

مسئول بیست و دومین سوگواره تجسمی‌کوچه‌بنی‌هاشم اظهار کرد: این نمایشگاه کاملا به صورت مردمی و با کمک خیرین برپا می‌شود و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

وی گفت: شماره حساب بانک تجارت ۱۵۳۰۷۱۷۶۴۶ به نام هیئت محبین حضرت زینب(س) آماده پذیرش هدایا و نذورات خیرین است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین