عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
اعلام شد:
مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی و حسن شالبافان و از دوشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، سعیدی آریا، ناصر رفیعی، سیدعلیرضا تراشیون و احمد پناهیان برگزار می شود.

عقیق: برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت در شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام معصوم اسماعیلی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی جنانی و مداحی سید مهدی موسوی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدکاظم تکیه ای برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجج اسلام مهدی حسین آبادی، سیدرضا میرمعینی و علی حسین زاده، سه شنبه در قالب محفل خاطره گویی شهدا با حضور مصطفی یادگاری، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی حسین زاده، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور وحیدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام پورسیدآقایی برگزار می شود.

مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی و حسن شالبافان و از دوشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، سعیدی آریا، ناصر رفیعی، سیدعلیرضا تراشیون و احمد پناهیان برگزار می شود.

پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای اسلام میرزایی و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدبهاء الدین ضیایی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای عباس جوشقانی برگزار خواهد شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین