عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج بدون در نظر گرفتن اولویت درخواست کرد تا با مراجعه به سامانه رزرو، اطلاعات خود را بروزرسانی کنند.

عقیق: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت کرد تا به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع مراجعه و نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند تا برای ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

باتوجه به ضرورت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران و اطلاع‌رسانی‌های مختلف، ایجاب می‌کند همه سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در کاروان اقدام کنند.

بدیهی است مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفاً به منظور بروزرسانی اطلاعات فردی افراد است و تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت بر این اساس نسبت به برنامه‌ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل خواهد کرد.

اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات فی مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین