عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
فیلم|
شهید «حامد بافنده» قاری قرآن و مداح اهل بیت (ع) بود و برای اینکه همراه با سایر مدافعان حرم به سوریه برود، لهجه افغانستانی آموخت تا روضه‌خوان لشکر فاطمیون شود.

عقیق: رشادت‌ها و سلحشوری‌‌های رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه‌های هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس روی پرده می‌رود.

روز جمعه این هفته (۳۱ تیرماه) ساعت ۱۰ صبح سینما هویزه، سالن شماره ۲ علاقه‌مندان شاهد اکران عمومی مستند مستند «آخرین فصل زندگی» خواهند بود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

در این اکران که خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان لشکر فاطمیون حضور دارند، در این مستند روایتی زیبا از مداح مخلص اهل بیت (ع) و روضه‌خوان سنگرهای فاطمیون، شهید حامد بافنده را خواهند دید.

 

تعداد بازدید : 31

مداحی شهید حامد بافنده، قبل از عملیات در میان رزمندگان فاطمیون

به گزارش فارس،‌ شهید «حامد بافنده» اول خرداد‌ماه سال ۱۳۶۶ در مشهد به دنیا آمد. او برای اینکه به سوریه برود به آموختن زبان افغانستانی پرداخت و با نام جهادی علیرضا امینی در لشکر فاطمیون حضور یافت. سرانجام در سوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ هم‌زمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) توسط تروریست‌های تکفیری در منطقه (ریف حماء) بر اثر انفجار مین به شهادت رسید و در گلزار شهدای رفسنجان به خاک سپرده شد.

تعداد بازدید : 27

در ادامه تصاویری از شهید حامد بافنده روضه‌خوان لشکر فاطمیون می‌آید:

 

 

 

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین