عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
امروز سه شنبه ۳۱ خرداد:
امروز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه مراسم اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» از ساعت ۱۹ با حضور ابوذر روحی برگزار و سپس برنامه‌های هفتگی این مسجد همچون هفته‌های گذشته آغاز خواهد شد.

عقیق: مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۳۱ خردادماه، ۲ و ۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

امروز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ابتدا مراسم اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» از ساعت ۱۹ با حضور ابوذر روحی برگزار خواهد شد و سپس مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران و قرائت دعای علی مالکی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه دوم تیرماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام قدرتی و قرائت دعای رضا ایزدی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

روز جمعه ۲۷ خردادماه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام خورشیدی و قرائت دعای سید علی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین