عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
در واکنش به سخنان حجت الاسلام حسینی قمی:
سازمان حج و زیارت نسبت به حاشیه‌های ایجادشده درباره ساختمان ۱۴ طبقه این سازمان در شهر قم واکنش نشان داد و موضوعات مطرح شده در این باره را خلاف واقع عنوان کرد.

عقیق: سازمان حج و زیارت به سخنان یکی از روحانیون در خصوص ساختمان بلندمرتبه این سازمان در شهر قم واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای ساختمان سازمان حج و زیارت در قم را ۲ طبقه عنوان کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

طی روزهای گذشته یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بدون هر نوع تحقیق معتبر و قابل استناد، صحبت‌هایی در خصوص دفتر اداره حج و زیارت در استان قم مطرح کرده که نه تنها موجب خوشنودی رسانه‌های معاند شد، بلکه قلب خادمان حجاج و زائران را به درد آورده و موجبات اشاعه بدبینی و بد اخلاقی در سطح جامعه، به ویژه مومنان شده است.

سخنان این کارشناس مذهبی پیرامون ۱۴ طبقه بودن دفتر اداره حج و زیارت استان قم، فاقد اطلاعات معتبر و متقن می‌باشد، چرا که ساختمان اداره حج و زیارت قم در خیابان ۱۵ خرداد قم و در دو طبقه بنا و با تعداد ۱۴ کارمند به خدمت رسانی زائران و حجاج می پردازد. لذا از تمامی کارشناسان مذهبی و دلسوزان نظام تقاضامندیم در سخنان خود دقت لازم و کافی را برای تنویر افکار عمومی داشته باشند و موجبات تشویش اذهان عمومی و بدبینی هموطنان عزیز را با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور فراهم نیاورند.

چندی پیش حجت‌الاسلام حسینی قمی در رسانه ملی از ساختمان ۱۴ طبقه سازمان حج و زیارت در شهر قم انتقاد کرد. (اینجا بخوانید)


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین